Mysterious owl...

Napisała: Julia
Hi pretty!
Jak Wam dzisiaj minął dzień? Albo mija.... Ja dzisiaj dowiedziałam się o wszystkich moich wynikach z próbnego egzaminu gimnazjalnego. Jak na kogoś kto w ogóle się nie uczył (me) to poszło mi całkiem nieźle :> So I'm happy. Została mi jeszcze godzina do basenu, więc mogłam napisać tego szybkiego posta. Dzień w szkole był dosyć zwyczajny i normalny jak na naszą klasę, obeszło się  skandali, uwag, jedynek i różnych innych dziwnych wybryków. Ostatnio razem z dziewczynami ( z całej naszej klasy) przygotowujemy się do konkursu kolęd. Chodzi o to żeby ją po prostu zaśpiewać. Wymyśliłyśmy że nałożymy spódniczki, a we włosy wepniemy kokardki i będzie przesłodko :>
Moją nową obsesją jest oglądanie Bethany na yt. Uważam, że jest śliczna i uwielbiam ją! Jeśli też ją oglądacie to napiszcie w komentarz. Chodzi oczywiście o Bethany Mota.


Będąc ostatnio na zakupach znalazłam ten sweterek z sową. Co o nim sądzicie? Kupić go? 

10 komentarzy:

  1. Sliczny sweterek :) Kup bo ci w nim ladnie.
    Zapraszam do siebie:
    gavi-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak kup jest śliczny
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny sweterek. Moim zdaniem możesz go zakupić, bo bardzo ładnie w nim wyglądasz. ;)

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/ <--- Konkurs :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten sweterek . W jakim sklepie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, kup! ;)

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sweter- uwielbiam takie ;)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcześniej nie kojarzyłam Bethany, ale poszperałam trochę w internecie i coś czuję, że i ja od jej filmików na YT szybko się uzależnię. Gratuluję dobrych wyników z testów. Ja to mam już całe szczęście za sobą... c: W tym roku rozpoczęłam naukę w liceum. Sweterek jest śliczny - KUP ;D !!

    Świetny blog - obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meanwhile-in-narnia.blogspot.com
    www.la-petite-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek *o*. A jeśli chodzi o Bethany to nie znam , bardzo rzadko oglądam amerykańskie(?) vlogerki :) Ale zgadzam się z Tobą - jest bardzo ładna ;* http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog :-)
    Zapraszam do mnie
    http://palinsky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek super ! <3

    Za każdą obserwację sie odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wszystkim za komentarze, które są od serca i sprawiają, że mamy jeszcze wiekszą motywację do pracy...Pozdrawiamy ;-***

Strawberry Cake