Valentine's Day- Cake Pops

Napisała: Julia
Witajcie moje Kochane!
Mam nadzieję że ten post z serii walentynkowej spodoba Wam się równie bardzo ja poprzedni. Jeśli jeszcze nie zobaczyłyście naszego pomysłu na śniadanko to zapraszam :) W tym poście postanowiłam podać przepis na słynne już cake pops, czyli ciasteczkowe lizaczki. Można je dowolnie ozdabiać, więc nadają się idealnie jako słodki walentynkowy prezencik lub nawet część wystroju naszego pokoju.

Potrzebujemy:

Cukrowe mazaki do ozdabiania.

Jeśli chcemy zanurzać w różowej czekoladzie to potrzebujemy białej czekolady i barwnika.
Pokrusz herbatniki (możesz to zrobić przy pomocy blendera). Dodaj do nich serek mascarpone,  masło, cukier, pół roztopionej czekolady ( ja dodałam trochę więcej), kakao i cukier. Zagnieć ciasto i uformuj z niego kulę. Tak przygotowaną masę owiń w folię spożywczą i wstaw do lodówki na kwadrans. Z chłodnego ciasta zacznij formować małe kulki. Ułóż je na deseczce lub w formie wyłożonej papierem do pieczenia i ponownie schłodź w lodówce (ok. pół godziny). W międzyczasie rozpuść 1/4 czekolady. Maczaj w niej patyczki i nabijaj na nie czekoladowe kulki. Tak przygotowane cake pops włóż do lodówki do czasu, aż czekolada wyschnie, a twoje ciasteczkowe lizaki będą się trzymać na patyczkach. Pozostałą część czekolady rozpuść w kąpieli wodnej.. Każdą kulkę zanurz w czekoladzie i poczekaj aż spłynie jej nadmiar.
Teraz możesz dowolnie udekorować swoje cake pops. Zainspiruj się moją propozycją lub wykreuj autorskie, niepowtarzalne ciasteczkowe lizaki. Smacznej zabawy! :) 








 Ja zrobiłam jeszcze zwykłe lizaczki cukrowe. Do zobaczenia w następnym poście!

10 komentarzy:

  1. Od dawna chcę je zrobić! Może w końcu w tym roku je zrobię :D
    Pozdrawiam!

    cheryose.blogspot.com! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jak to ślicznie wygląda :) Chyba podkradnę pomysł :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie to wygląda.Muszę się wreszcie za to zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie i slicznie wygladaja . Moze sie skusze hehe

    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają pysznie :3 Na pewno spróbuje zrobić, choć nie obiecuje, że mi się uda ;)

    Obserwuje: http://moimswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, wyglądają naprawdę pysznie :3 muszę wypróbować <3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż sobie ustawiłam to zdjęcie słoika z kuleczkami na tapetę <3 Niesamowite! Właśnie jestem w trakcie robienia :) Chciałam zapytać czy byłaby możliwość bym wstawiła ten przepis na swój blog? Oczywiście napisałabym, że jest on od Was :)
    Pozdrawiam,Aga xx
    cook-everything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe. Jasne że możesz wstawić :) Koniecznie mnie poinformuj kiedy już to zrobisz, chętnie obejrzę :>

      Usuń
  8. Śliczny wystrój bloga.
    PS: Fajnie tu. Może obserwacja za obserwacje? Zacznij jeśli chcesz! :)
    http://pozytywkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog , bardzo mi sie podoba . i fajny wystrój :)) może obserwacja za obserwacje :D ta adres mojego . bardzo sie staram żeby był jak najciekawszy http://poczatekgry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wszystkim za komentarze, które są od serca i sprawiają, że mamy jeszcze wiekszą motywację do pracy...Pozdrawiamy ;-***

Strawberry Cake