Dear Friend...

Napisała: Klaudia



Witajcie! Tak trudno uwierzyć, że wakacje właśnie dobiegają końca. Wiele się wydarzyło przez te dwa miesiące, ale mimo to czuję, że odpoczęłam i jestem gotowa na kolejny rok w liceum :)
Kilka dni temu wybrałam się z Julką i Martyną na sesję zdjęciową o wschodzie słońca. Wstałyśmy o 4 rano (co było dość trudnym wyzwaniem ;p ) i z kubkami gorącej kawy ruszyłyśmy do pobliskiego lasu. Świetnie się bawiłyśmy, a te wydarzenie podsunęło mi pomysł na dzisiejszego posta ;)
Jeśli czytacie naszego bloga wiecie, że znam się z dziewczynami bardzo długo. Martyna, jako moja siostra bliźniaczka , towarzyszy mi od samego początku :P Natomiast 1 września minie dokładnie 10 lat znajomości z Julią. Spędziłyśmy razem większość naszego życia i jesteśmy sobie naprawdę bliskie. Często wspominamy wspólne nocowania, szalone pomysły i pierwsze kłótnie. Cieszymy się, że mamy siebie i w każdej chwili możemy na sobie polegać :)
Naprawdę warto pielęgnować swoje przyjaźnie. Dzięki tej drugiej osobie problemy stają się łatwiejsze do rozwiązania, a smutne chwile szybko odchodzą w niepamięć. Zawsze też możemy liczyć na pomoc oraz szczerą poradę. 
     Myślę, że przyjaźń jest niezbędna w życiu każdego człowieka. Powinniśmy o nią dbać: aby nasi przyjaciele czuli, że oni również mają w Nas wsparcie- "Bo nikt nie ma z nas tego, co mamy razem"...:)
  





Mam nadzieję, że post- choć trochę inny - Wam się spodobał ;) 
Całuję mocniutko- Dusia ;-*

7 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie jest cudowne *-*
    Znam te poświęcenia dla zdjęć xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na taką sesję!
    Ja właśnie wczoraj wstawałam o 4 xd

    NOWY POST! Kliknij tutaj
    BACK TO SCHOOL Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  3. mi w tym roku również minęło 10 lat znajomości z pewną osobą :)
    mogłabym liczyć na wejście w linki (najnowszy post), u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju cudowne zdjęcia, piękne światło! PS. przejrzałam Waszego bloga i jest świetny, oby tak dalej!

    zapraszam na mój blog ♥[klik]♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nie wyobrażam sobie życia bez moich przyjaciółek. Ja również znam je bardzo długo, aż 11 lat, co prawda nie od zawsze byłyśmy sobie tak bliskie :)
    Ps. Śliczne zdjęcia, podziwiam za wstanie o 4, chodź ja już od września codziennie będę musiała wstawać o 5 :/.

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudownie, że masz takie przyjaciółki! Ja z moją się przyjaźnię już 10 lat :D

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam na mój! ♥ - http://wiksss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wszystkim za komentarze, które są od serca i sprawiają, że mamy jeszcze wiekszą motywację do pracy...Pozdrawiamy ;-***

Strawberry Cake